8.17.2005

The not-so-exciting life of Laura

Alright so I felt like I needed to post again. Fair was pretty fun. I went on Wednesday and Saturday. Tianna, Mia, Sarah, Alisha, and I danced in Rickett's Revue and we placed 5th. We did a dance to "Smells like Teen Spirit" by Nirvana. It was really fun. I always seem to waste a ton of money at the fair. haha I guess that's what it's for.

My sister, Christine, leaves for Russia on Saturday. I won't see her for 10 months. (Actually she goes to Charleston, then Washington D.C. for orientation, and then Russia, but she won't be back in Roseburg until next May.) I'm going to miss her so much. I know she'll have a great time, she's always wanted to go to Russia, so we're all excited for her.

I hate to admit it, but summer is almost over and the big "S" word is coming up. I'm on Link Crew this year, which will hopefully be fun. It means I have to go a day early to school, but Link Day isn't really work so it's not that bad. Hopefully the kids in my group won't hate me. lol.

Well today I was making cookies, and I burned one dozen of them, and then the next dozen were slightly burned, but still eatable. I guess I'm never going to be a good cook. Oh well. Most of the cookies were decent, but oh well.

Alright well I'm gonna get. Peace!-Laura

16 comments:

Anonymous said...

talk about a pointless and ditsy comment

Laura Loo said...

are you talking about my post? or your comment? and who are you by the way?

the other laura said...

hehehe, you are ditsy, but it wasnt pointless.. christine will be missed

Anonymous said...

your post, how is my comment ditsy? i'm not the one talking about burning cookies

Laura Loo said...

hmm..well if you didn't like my post..why'd you read it? And you said "talk about a pointless and ditsy comment" not "post" so yeah..who's the ditz now?

wellhellothere said...
This comment has been removed by a blog administrator.
anonymous.. naw jk its LL said...

heya lc whos your anonymous person? sounds really like they're the ditz :)

Laura Loo said...

lol yeah Laura..idk who that person is..but I think they took their comments elsewhere. haha

Anonymous said...

I do believe you thought wrong.

True, I did say "comment" but meant "post." It is but a mild mistake in a comment. However, your post was all a mistake it's just pointless, you know?

LL:

I thought only girls could be called "a ditz" I guess that sort of makes you one.

Laura Loo said...

Well hello again. I don't think we've been formally introduced. Hello chap, my name is Laura.. (Here is the part where you say your name)

ll again :) said...

well sorry MR anon. i guess i am the ditz for assuming you were a chick, not some random dude reading lc's post. my bad :)

Anonymous said...

"Laura loo"? even the name is ditsy and the comment made my day:

"...Hello chap, my name is Laura.. (Here is the part where you say your name)"

Laura, you should really read that over once or twice maybe your brain will finally realize how stupid you sound. Maybe.

ll:

Good day to you.

Laura Loo said...

Well. Mr. Anonymous. I don't know why you get your jollies from reading people's blogs and then mocking them. And it would help if you could spell your own insults. (ditzy, not ditsy) Just a thought.

Diana Martínez said...

Hahaha, I see you got your own anonymous problems. Yeah at least mine give me good deals on auto loans and fat buddhas. Well we should party hard when i get back next week lol. Gosh, junior year is right around the corner...
peace

Baby-bop said...

Anonymous,
Congradulations, you have deemed yourself a complete moron. In your attempt to appear superior by continuing in a completely pointless conversation, you've both proven yourself to be an insecure pinprick, and an unchivalrous piece of junk. What have you accomplished by pursuing that, dumbhead. Go pick your nose and come back when you've got all the crap out of your head.

Baby-bop said...

Sorry, I guess I've shunned myself by putting an incomplete sentence on my last comment. Insert whatever you wish.